Auris Florant Aurislogo

Contact


Deel deze pagina


STEL EEN VRAAG

Management

Diana Kouters

Regiodirecteur 

Lex Brandt

Teamleider midden-, bovenbouw

Elles Kuppens

Teamleider onder-, middenbouw 
 

Minke Passchier

Teamleider Ambulante Dienstverlening
   

Ambulant dienstverleners

Janneke Bakx

Ambulant dienstverlener

Ingrid Hoornick

Ambulant dienstverlener

Mayke van Hees

Ambulant dienstverlener

Sabine Biezen

Ambulant dienstverlener

Claudy Bayings

Ambulant dienstverlener

Bea van den Heuvel

Ambulant dienstverlener

Judith ter Meulen

Leerkrachtondersteuner

Peter Smolenaars

Ambulant dienstverlener

Erica Verhoeks

Ambulant dienstverlener

Berjan van Leijsen

Ambulant dienstverlener

Cathy van den Ouweland

Ambulant dienstverlener

Carleen van Willigen

Ambulant dienstverlener

Christel Grauwmans

Leerkrachtondersteuner

Freke Looijmans

Ambulant dienstverlener

Ilona Geradts

Leerkrachtondersteuner

Jacqueline Kühlman

Leerkrachtondersteuner

Liliane van Lieshout

Ambulant dienstverlener

Margot Thuring

Ambulant dienstverlener

Marion Hurkmans

Leerkrachtondersteuner

Marleen Anbeek

Ambulant dienstverlener

Mijntje Kersemaekers

Leerkrachtondersteuner

Miranda van Gils

Leerkrachtondersteuner

Marlies van Driel

Ambulant begeleider

Heleen Bonewald

Ambulant begeleider

Sheila Klazen

Leerkrachtondersteuner

Marloes Olieslagers

Leerkrachtondersteuner

Linda van Esch

Leerkrachtondersteuner

Jet Hendrickx

Leerkrachtondersteuner

Renate Horvers

Ambulant begeleider

 

 

 

  • Veilig
  • Veilig

    Leerlingen voelen zich geaccepteerd, gewaardeerd en gerespecteerd. Dit zijn voorwaarden voor een veilig klimaat. Een omgeving waarin de leerling zich prettig en daarmee veilig voelt. 

  • Samen
  • Samen

    De school hecht veel waarde aan een nauwe samenwerking met de ouders. Het vergroot de kansen voor de leerlingen en ouders staan dichter bij het leerproces. De ouders kunnen aansluiten op wat de leerkracht in de klas doet en kunnen thuis een verlengstuk zijn voor het leren. Regelmatig overleg tussen school en ouders is van groot belang. De afstand tussen school en thuis, die soms letterlijk groot is, mag het juiste contact niet in de weg staan. Met de expertise die binnen het team aanwezig is geven we samen vorm aan het onderwijs voor onze leerlingen.

  • Balans
  • Balans

    Het leeraanbod op school is evenwichtig, past bij de uitdagingen die de leerling nodig heeft om te presteren. De leerdoelen zijn duidelijk en de weg naar het einddoel is zonder omwegen. De leerling wordt uitgedaagd om al zijn mogelijkheden te benutten.

  • Leren
  • Leren

    “Met plezier samen leren in veiligheid en balans”, een missie die de vijf kernwaarden bezit. Op Florant krijgen de leerlingen de kans op te bloeien en zich te ontwikkelen. Ze krijgen de juiste leerstof aangeboden die past bij de mogelijkheden van de leerling. Het opdoen van ervaringen waar de juiste taal aan gekoppeld wordt, staat vanaf de jongste groepen centraal in ons onderwijs. 

  • Plezier
  • Plezier

    Op Auris Florant gaan de leerlingen met plezier naar school. De leerling ervaart dat leren plezierig is en mogelijkheden creëert voor de toekomst. Met plezier pakt de leerling de taken aan. Naast serieuze zaken is er ook voldoende ruimte voor plezier. Enthousiaste leerkrachten vol energie dragen bij aan het plezier op school.