Auris Florant Aurislogo

Contact


Deel deze pagina


STEL EEN VRAAG

Groep 1.1

Marijke Hartman

Leerkracht

Marissa van Nuenen

Leerkracht

Linda Hoogeboom

Onderwijsassistent

Sanne de Kok

Onderwijsassistent

Anke Burgers

Logopedist

 

Groep 1.2

Manja Westerhof

Leerkracht

Evelyn Huisman

Onderwijsassistent 

Judith Hermens

Onderwijsassistent 

Bas Bouckaert

Logopedist

 

 

Groep 2.1

Sandra Stubbe

Leerkracht 

Inge Vissers

Leerkracht 

Lucie Hoevenaar

Onderwijsassistent

Tonny Falter

Onderwijsassistent

Karen van Antwerpen

Logopedist

 

Groep 2.2

Mieke van Berkel

Leerkracht

Lucy Velden

Onderwijsassistent

Inge van Oijen

Onderwijsassistent

Marjolein Bouwer

Logopedist

 

 

Groep 3.1

Loeki Houtepen

Leerkracht

Vera Muntz

Leerkracht

Kim van Gijzel

Onderwijsassistent

Ans Ermen

Onderwijsassistent

Bas Bouckaert

Logopedist

 

Groep 3.2

Adam Couweleers

Leerkracht

Angela van de Laar

Leerkracht

Angelique Nabbe

Onderwijsassistent

Indra Claassen

Onderwijsassistent

Maaike Leijten

Logopedist

 

Groep 4.1

Judith Sengers

Leerkracht 

Angela van de Laar

Leerkracht

Hilde Kustermans

Onderwijsassistent

Bas Bouckaert

Logopedist

Anke Burgers

Logopedist
 

Groep 4.2

Annet den Boogert

Leerkracht 

Sanne Trienen

Onderwijsassistent

Carlijn Glasmacher

Onderwijsassistent

Marjolein Bouwer

Logopedist

 

 

Groep 5.1

Judith Raesen

Leerkracht 

Stephanie Persijn

Leerkracht

Mardien Vroomans

Onderwijsassistent

Els Voorend

Onderwijsassistent

Maaike Leijten

Logopedist
 

Groep 5.2

Emine Kuskan

Leerkracht 

Vera Muntz

Leerkracht

Martine Montfoort

Onderwijsassistent

Marjolein Bouwer

Logopedist

 

 

Groep 6

Willemijn Mulder

Leerkracht

Renée Buurman

Onderwijsassistent

Karen van Antwerpen

Logopedist

Groep 7

Gemma Verlind

Leerkracht 

Bas Bouckaert

Logopedist
 

Groep 8

Karl Gerritse

Leerkracht 

Marga van de Klundert

Leerkracht

Maaike Leijten

Logopedist
  • Veilig
  • Veilig

    Leerlingen voelen zich geaccepteerd, gewaardeerd en gerespecteerd. Dit zijn voorwaarden voor een veilig klimaat. Een omgeving waarin de leerling zich prettig en daarmee veilig voelt. 

  • Samen
  • Samen

    De school hecht veel waarde aan een nauwe samenwerking met de ouders. Het vergroot de kansen voor de leerlingen en ouders staan dichter bij het leerproces. De ouders kunnen aansluiten op wat de leerkracht in de klas doet en kunnen thuis een verlengstuk zijn voor het leren. Regelmatig overleg tussen school en ouders is van groot belang. De afstand tussen school en thuis, die soms letterlijk groot is, mag het juiste contact niet in de weg staan. Met de expertise die binnen het team aanwezig is geven we samen vorm aan het onderwijs voor onze leerlingen.

  • Balans
  • Balans

    Het leeraanbod op school is evenwichtig, past bij de uitdagingen die de leerling nodig heeft om te presteren. De leerdoelen zijn duidelijk en de weg naar het einddoel is zonder omwegen. De leerling wordt uitgedaagd om al zijn mogelijkheden te benutten.

  • Leren
  • Leren

    “Met plezier samen leren in veiligheid en balans”, een missie die de vijf kernwaarden bezit. Op Florant krijgen de leerlingen de kans op te bloeien en zich te ontwikkelen. Ze krijgen de juiste leerstof aangeboden die past bij de mogelijkheden van de leerling. Het opdoen van ervaringen waar de juiste taal aan gekoppeld wordt, staat vanaf de jongste groepen centraal in ons onderwijs. 

  • Plezier
  • Plezier

    Op Auris Florant gaan de leerlingen met plezier naar school. De leerling ervaart dat leren plezierig is en mogelijkheden creëert voor de toekomst. Met plezier pakt de leerling de taken aan. Naast serieuze zaken is er ook voldoende ruimte voor plezier. Enthousiaste leerkrachten vol energie dragen bij aan het plezier op school.